Kierowanie jak pisze J. Stoner, to praktyka świadomego i ustawicznego kształtowania organizacji. Aby robić to sprawnie, należy znać podstawowe funkcje kierownika, zasady rządzące procesami społeczno psychologicznymi zachodzącymi w zespołach, umieć budować autorytet i zaufanie zespołu. Zatem w dzisiejszych czasach nie wystarczy być kierownikiem - trzeba być przywódcą, jednak każdy przywódca musi mieć wiedzę na temat kierowania.
Celem szkolenia jest:
Korzyści: Nabycie wiedzy i umiejętności w obszarze psychologicznych i socjologicznych aspektów kierowania zespołem. Poznanie kluczowych zasad pracy kierownika, jak również zasad budowania autorytetu i zaufania. Poznanie i przepracowanie metod planowania zadań i czasu. Zdobycie wiedzę na temat tego jak dzielić zadania wśród członków zespołu.
Poznanie zasad indywidualnego dopasowania systemów motywacyjnych do potrzeb poszczególnych osób i zespołów z wykorzystaniem dostępnych środków. Pozyskanie nowej wiedzy i umiejętności w komunikowaniu się w ramach zespołu oraz skutecznego zarządzania jego pracą z wykorzystaniem motywującej funkcji kontroli kierowniczej.
Metody pracy stosowane podczas szkolenia:
Zajęcia obejmują trening oparty na technikach pracy z grupą
|
Czas trwania:
16 godzin
|
|
Najbliższe terminy:
Zadzwoń
|
|
Informacje:
(22) 318‑91‑66, (22) 318‑91‑67
|